Previous slide
Next slide
پاناتین پارس

 طراحی و مهندسی

درب اتوماتیک در شمس‌آباد

شهرک صنعتی شمس‌آباد یکی از مهم‌ترین شهرک‌های صنعتی ایران است که در نزدیکی شهر تهران (کیلومتر ۴۵ اتوبان قم) واقع‌شده و کارخانه‌ها، کارگاه‌ها، انبارها و سوله‌های بسیاری را در خود جای داده است. این مکان‌های صنعتی عمدتا از درب اتوماتیک برای بخش‌های مختلف خود استفاده می‌کنند. بنابراین وجود یک شرکت ارائه‌دهنده‌ی خدمات درب اتوماتیک در شمس آباد می‌تواند برای آن‌ها یک فرصت باشد. اتفاقی که با تمرکز شرکت پاناتین پارس بر این شهرک و در نظر گرفتن خدمات ویژه برای آن، رخ داده است.

پاناتین پارس، انواع خدمات مشاوره، طراحی، ساخت، نصب و خدمات پس از فروش درب اتوماتیک را برای مکان‌های صنعتی ارائه داده و در این مسیر از محصولات برندهای شناخته‌شده‌ی اروپایی بهره می‌برد.

_

انواع درب اتوماتیک در شهرک صنعتی شمس آباد

 

برای نصب درب اتوماتیک در شمس آباد یا به‌طورکلی در شهرک‌های صنعتی، دو گزینه‌ی درب اتوماتیک صنعتی و درب اتوماتیک شیشه ای را پیش روی خود دارید. پاناتین پارس، این محصولات را در ابعاد مختلف و با در نظر گرفتن الزامات و شرایط ویژه مکان‌های صنعتی تولید و نصب می‌کند که در ادامه، هریک را معرفی می‌کنیم.

درب ریلی صنعتی
درب ریلی صنعتی
درب بالارونده صنعتی پاناتین پارس
درب بالارونده صنعتی پاناتین پارس
درب سریع صنعتی
درب سریع صنعتی
_

درب اتوماتیک صنعتی پاناتین پارس

پراستفاده‌ترین انواع درب اتوماتیک در شمس آباد و دیگر شهرک‌های صنعتی را می‌توان در قالب درب اتوماتیک صنعتی دسته‌بندی کرد. این درب‌ها ابعاد نسبتا بزرگی داشته و به همین واسطه، وزن سنگین‌ترین نیز نسبت به درب‌های اتوماتیک مورداستفاده در مکان‌های شهری دارند. علاوه بر این، در ساخت آن‌ها باید الزاماتی مانند مقاومت در برابر حریق، خوردگی، سهولت در کاربری‌های صنعتی و ضربه نیز لحاظ شده باشد. پاناتین پارس، این درب را در انواع کرکره برقی، تاشو، سکشنال و درب ویژه بارانداز تولید می‌کند.

_

نصب کرکره اتوماتیک در شهرک صنعتی شمس آباد

نصب کرکره اتوماتیک در شهر صنعتی شمس آباد کاربرد زیادی دارد. این درب، همان‌طور که از نامش پیداست، به‌صورت کرکره‌ای باز و بسته می‌شود؛ اما تفاوت آن با درب‌های کرکره‌ای قدیمی در عملکرد خودکار و برقی آن است. شرکت‌ها و مکان‌های صنعتی به‌ویژه در بخش‌هایی مانند ورودی و انبار، دارای ورودی‌های عریض با ارتفاع بالا هستند. یکی از بهترین انتخاب‌ها برای چنین مکان‌هایی، درب کرکره ای صنعتی است. این درب به‌خوبی در فضای شما صرفه‌جویی کرده و همچنین با کاهش امکان برخورد با دیگر اجسام، هنگام باز و بسته شدن، امنیت بیشتری برای مکان صنعتی شما فراهم می‌کند.

شرکت پاناتین پارس، انواع تک و دوجداره‌ی درب اتوماتیک کرکره ای را از متریال‌های فولاد گالوانیزه و آلومینیوم تولید می‌کند. متریال‌هایی که به‌خوبی در برابر رطوبت و مواد شیمایی خورنده، مقاومت داشته و می‌توانند در شرایط نرمال تا ده‌ها سال عمر کنند.

انواع درب اتوماتیک در شمس آباد و دیگر مکان‌های صنعتی، عمدتا در معرض باد قرار دارند. عاملی که سبب تولید سروصدای بسیار و نیز استهلاک درب و یراق‌آلات آن در طولانی‌مدت می‌شود. حریق نیز اتفاق دیگری است که وقوع آن در انبار و دیگر مکان‌های یک محیط صنعتی، چندان بعید نیست. به همین دلیل، شرکت پاناتین پارس، انواع کرکره برقی ضد باد و ضد حریق را نیز تولید می‌کند.

_

نصب درب ویژه بارانداز در شمس آباد

بسیاری از کارخانه‌ها و انبارهای واقع در شهرک صنعتی شمس‌آباد، دارای بارانداز به‌عنوان یک محل اختصاصی برای تخلیه و بارگیری بار هستند. مکانی بسیار حساس که ورودی‌اش باید به‌اندازه‌ی کافی بزرگ و مرتفع باشد. به همین دلیل، شرکت پاناتین پارس اقدام به تولید درب مخصوص برای این مکان به نام درب ویژه بارانداز کرده است. نصب این درب اتوماتیک در شمس آباد و کارخانه‌های صنعتی آن، سبب افزایش امنیت، سرعت عبور و مرور خودروها و تسهیل بارگیری و تخلیه‌ی بار توسط آن‌ها می‌شود.

پاناتین پارس، انواع درب اتوماتیک ویژه بارانداز خود را از جنس pvc یا ساندویچ پانل مقاوم در برابر ضربه، با سرعت بالا یا قابلیت تنظیم سرعت تولید می‌کند. ابعاد و عملکرد این درب‌ها متناسب با ماشین‌ها و کامیون‌های باربری است. آن‌ها همچنین مجهز به داک شلتر (Dock Shelter) یا چادر بارگیری هوابند هستند که فضای بین ماشین باربری و سکو و سالن بارانداز را عایق می‌کند. داک شلتر از ورود گردوغبار و هدررفت، دمای سالن بارگیری جلوگیری خواهد کرد. عملکردی که برای انبارهای مواد غذایی، دارویی و سردخانه‌ها اهمیت بیشتری پیدا دارد.

_

درب صنعتی سکشنال

رای نصب درب اتوماتیک در شمس آباد ، گزینه‌های خلاقانه و مدرن‌تری نیز دارید. یکی از آن‌ها درب صنعتی سکشنال (Sectional) است. این درب از فضای بالاسری و سقف برای باز شدن استفاده کرده و بنابراین مانند درب کرکره ای به‌خوبی در فضای شما صرفه‌جویی می‌کند. درب سکشنال پاناتین پارس از ساندویچ پانل و دیگر متریال مقاوم در برابر ضربه، باد و حریق ساخته‌شده و به‌ویژه برای ورودی سوله‌ها و سالن‌های تولید مناسب است. پاناتین پارس، امکان افزودن درب نفررو و پنجره به این درب را نیز برای شما امکان‌پذیر کرده است.

درب بالارونده چند تکه در شمس آباد

_

درب صنعتی تاشو

دیگر گزینه‌ی شما برای نصب درب اتوماتیک در شمس آباد و شهرک‌های صنعتی، درب تاشو یا Folding است. از مزایای این درب، استفاده‌ی حداکثری از فضای چارچوب به‌منظور رفت‌وآمد است و کمترین فضا را در حالت باز اشغال می‌کند. درب‌های تاشو به کناره‌های چارچوب حرکت کرده و برای سالن‌های تولید، فرودگاه‌ها و سالن‌های با کاربری خاص مناسب هستند. از مزایای این درب، امکان نصب آن در ورودی‌های بسیار عریض و سرعت بالای آن با توجه به حرکت نسبتا هم‌زمان پانل‌هایش است. پاناتین پارس، انواع پنجره‌دار این درب را نیز تولید می‌کند.

_

درب اتوماتیک شیشه ای در شمس آباد

درب اتوماتیک شیشه ای را بیشتر در مکان‌های شهری و تجاری مانند مجتمع‌های اداری و خرید دیده‌ایم؛ اما این درب در مکان‌های صنعتی نیز کاربرد دارد. بسیاری از کارخانه‌ها در شهرک‌های صنعتی مانند شمس‌آباد، دارای بخش‌های اداری، آزمایشگاهی و رفاهی هستند که درب شیشه ای نیاز دارند. فرودگاه‌ها و بیمارستان‌ها نیز به‌وفور از درب شیشه ای صنعتی استفاده می‌کنند. همچنین، استفاده از درب اتوماتیک شیشه ای در کارخانه‌های شیمیایی، سبب کنترل بهتر مواد شیمیایی در محیط می‌شود.

 

پاناتین پارس، درب اتوماتیک شیشه ای را در انواع نفررو با عملکرد لولایی، کشویی، تلسکوپی و گرد با در نظر گرفتن نیازهای مکان‌های صنعتی مانند حریق، دغدغه‌های بهداشت و نظافت و سرعت عملکرد، تولید می‌کند.

_

درب ریلی در شهرک صنعتی شمس آباد

درب ریلی صنعتی یک نوع درب است که برای انواع کاربردهای صنعتی، تجاری و انبارها مناسب است. این درب‌ها با استفاده از ریل‌های فلزی که به سقف یا دیوار نصب می‌شوند، باز و بسته می‌شوند. درب ریلی صنعتی دارای مزایایی مانند مقاومت بالا در برابر ضربه، حرارت، سرقت و آتش‌سوزی، دارد و کاهش هزینه‌های نگهداری و تعمیرات کم است. باعث افزایش فضای مفید داخلی می شود. درب ریلی صنعتی به مدل های مختلفی تقسیم می‌شود که هر کدام بسته به نوع سازه و نیاز مشتری قابل انتخاب هستند.

_

نصب درب اتوماتیک در شهرک صنعتی شمس آباد

نصب درب اتوماتیک در شهرک‌های صنعتی ازجمله شمس‌آباد تهران، شاید به‌اندازه‌ی طراحی و ساخت آن اهمیت داشته باشد. نصاب درب اتوماتیک باید به‌خوبی با حساسیت‌ها، ساختار و ویژگی‌های مکان‌های صنعتی مختلف مانند ورودی سوله‌ها، باراندازها، سالن‌های تولید و انبار، آزمایشگاه‌ها و مکان‌های اداری آشنایی داشته و باید بتواند با نصب اصولی، امکان استفاده‌ی بهینه از تمامی ظرفیت درب را فراهم کند.

شرکت پاناتین پارس، علاوه بر خدمات طراحی و تولید، به‌عنوان یک نصاب کرکره برقی در شهرک صنعتی شمس آباد و نیز دیگر انواع درب اتوماتیک صنعتی شناخته می‌شود. نصاب‌های این شرکت، مدت‌هاست که در این شهرک صنعتی فعالیت کرده و به‌خوبی با ساختار بسیاری از کارخانه‌ها، شرایط آب و هوایی و محدودیت‌های رفت‌وآمدی آن آشنایی دارند.

_

نمایندگی تعمیر درب اتوماتیک در شمس آباد

علاوه بر طراحی، تولید و نصب، درب اتوماتیک شما ممکن است پس از مدتی به خدمات تعمیر نیاز داشته باشد. امری که با توجه به استهلاک بالای این درب‌ها و قرار داشتن آن‌ها در معرض انواع آسیب‌ها مانند حریق، طوفان، گردوغبار، ضربه، رطوبت و مواد شیمیایی طبیعی است. شرکت پاناتین پارس تعمیر درب اتوماتیک در شمس آباد را در قالب خدمات زیر ارائه می‌دهد:

  • تعمیر کرکره برقی در شمس آباد
  • تعمیر درب اتوماتیک شیشه ای در شمس آباد
  • تعمیر درب‌های اتوماتیک سکشنال، تاشو و بارانداز
  • بهبود عملکرد درب‌ها و افزودن امکانات اضافه به آن‌ها مانند نصب پنجره و داک شلتر
  • ضد حریق و ضد رطوبت کردن درب‌های اتوماتیک
  • انجام سرویس‌های دوره‌ای در قالب خدمات پس از فروش
  • تعمیر جک‌های برقی، افزودن سنسور و تعمیر و تعویض یراق‌آلات
درب سکشنال صنعتی
درب سکشنال صنعتی

تعمیر درب اتوماتیک در حسن آباد (شهرک صنعتی شمس آباد)

_

مزایای استفاده از خدمات پاناتین پارس در شمس آباد

 

شرکت پاناتین پارس، یکی از شناخته‌شده‌ترین شرکت‌های درب اتوماتیک در شمس آباد نزد کارخانه‌ها و کارگاه‌های صنعتی است. این شرکت، درب‌های خود را با تهیه‌ی متریال و مواد اولیه از بهترین‌های اروپایی مانند HIMotionsh، RIB، DEA، BENINCAHZ و غیره طراحی و تولید می‌کند. علاوه بر کیفیت مواد اولیه، کیفیت ساخت این شرکت نیز به گواه، گواهی‌نامه‌های معتبر و متعدد ملی و بین‌المللی دریافت شده از سوی این شرکت بالاست.

برای نصب درب اتوماتیک در شمس آباد در بسیاری از موارد نیاز به مشاوره دارید. خدمتی که پاناتین پارس آن را ارائه می‌کند. در طول مشاوره، نیازهای خاص شما و انتظاراتتان با توجه مواردی مانند میزان رفت‌وآمد، محدودیت‌های مربوط به فضا، احتمال وقوع حریق یا برخورد با درب، وضعیت کارخانه ازنظر میزان رطوبت و مواد شیمیایی موردبررسی قرار گرفته و بر اساس آن‌ها درب اتوماتیک مناسب شما طراحی می‌شود.

از دیگر مزایای استفاده از خدمات پاناتین پارس در زمینه‌ی تولید، نصب و تعمیر درب اتوماتیک در شمس آباد می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سرعت بالا در تولید، نصب و ارائه‌ی خدمات پس از فروش و تعمیرات
  • قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه با توجه به تامین مواد اولیه از منابع مستقیم و به‌کارگیری روش‌های مدرنیزه در تولید توسط پاناتین پارس
  • خدمات پس از فروش گسترده، جامع و طولانی‌مدت

به‌منظور ثبت سفارش طراحی و تعمیر درب اتوماتیک و تعمیر کرکره برقی در شمس آباد می‌توانید با کارشناسان پاناتین پارس در ساعات و روزهای اداری، تماس تلفنی برقرار کنید. همچنین، امکان ارسال پیام در تمامی ساعات شبانه‌روز به اپلیکیشن‌های واتس‌اپ و تلگرام این شرکت وجود دارد. کارشناسان پاناتین پارس در اولین فرصت، نسبت به تماس با شما و سپس بازدید از محل نصب یا تعمیر درب اتوماتیک اقدام می‌کنند.

درب اتوماتیک ریلی
درب ریلی در حسن آباد
درب سریع السیر
درب سریع صنعتی در شمس آباد
کرکره اتوماتیک صنعتی
کرکره اتوماتیک صنعتی در شمس آباد (حسن آباد)
_

پرسش های متداول

برخی از سوالات درب اتوماتیک که مشتریان از ما می پرسند: 

برای اینکه سفارش خود را به دست متخصصین شرکت پاناتین پارس برسانید، کافی است با شماره 02188804646 تماس بگیرید تا کارشناسان ما اطلاعات مورد نیاز را در زمینه انواع درب های اتوماتیک با شما به اشتراک بگذارند. 

قیمت درب اتوماتیک مسلما یکی از مهم ترین فاکتورهای مدنظر شما هنگام خرید این محصول است. هزینه‌ی تمام‌شده درب اتوماتیک برای شما به عوامل زیر بستگی دارد:

  • جنس درب و درجه‌ی کیفی آن
  • ملاحظات ویژه‌ی درب اعم از قابلیت ضد حریق، ضد آب، ضد ضربه و غیره
  • اندازه و حجم درب
  • مکانیسم عملکردی درب و پیچیدگی آن
  • برند تولیدکننده
  • قیمت دلار
  • هزینه‌ی مربوط به طراحی
  • حمل‌ونقل درب
  • هزینه‌ی نصب درب
  • هزینه‌های جانبی مربوط به نصب مانند نیاز به ایجاد تغییرات در ساختار چارچوب درب، نصب سنسورهای اضافه و غیره

محصولات شرکت پاناتین پارس بخصوص درب های اتوماتیک دارای گارانتی و ضمانت کالا هستند. شما می توانید برای اطلاع از مدت زمان گارانتی درب های برقی و خدمات پس از فروش آنها با شماره های درج شده تماس بگیرید.

کرکره برقی و درب اتوماتیک دو نوع از سیستم های امنیتی هستند که برای محافظت از ملک و اشخاص استفاده می شوند. کرکره برقی یک پرده فلزی است که با استفاده از یک موتور برقی، بالا و پایین می رود و مانع از ورود سارقان و دزدان به داخل فروشگاه، انبار، پارکینگ و غیره می شود. درب اتوماتیک یک درب است که با استفاده از یک سنسور، با حرکت اشخاص باز و بسته می شود و راحتی و سرعت را در عبور و مرور فراهم می کند. همچنین درب اتوماتیک می تواند کنترل دما و صدا را در فضای داخلی بهبود بخشد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد کرکره برقی و درب اتوماتیک در حسن آباد (شهرک صنعتی شمس آباد) ، می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید یا با شماره تلفن 02188804646 تماس بگیرید. ما آماده ارائه خدمات و مشاوره رایگان به شما هستیم.

 
0/5 (0 نظر)